Week 3 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Luca Ancher

Blijf op de hoogte en volg luca

11 Mei 2016 | Duitsland, Griesheim

We zijn al weer aan het einde van week 3. Deze week was een hele drukke week, want aankomende zondag is het moederdag. Deze week kwamen er erg veel karren binnen, veel voor de hal en veel voor bestellingen. Ik heb mij deze week gericht op de bestellingen samen met de vertegenwoordiger bernd. Wij hebben samen alle bestellingen bij elkaar gezocht en goed neergezet zodat het gelijk de deur uit kon. Er was ook een speciale bestelling van 3 klanten. Zij hadden boeketen besteld met verschillende kleuren. De boeketen stonden per kleur op een kar toen ze binnen kwamen, dus dat moesten we over 3 klanten gaan verdelen. Makkelijker gezegd dan gedaan. De een had meer als de ander. (Lastige klus dus). Na een zware week werken, was er tijd voor ontspanning en gingen we met de collega's grillen. Wat erg gezellig en lekker was! Op zaterdag hadden we nog gewerkt en toen ging jeffrey terug naar Nederland tot woensdag. Ik ging vanaf het bedrijf met de tram naar huis. Eenmaal thuis aangekomen kwam ik erachter dat er iets niet goed was met mijn navel. ( Waar ik die week ook wel een beetje last van had). Toen heb ik een foto naar mijn moeder gestuurd, die zei dat ik toch maar even langs het ziekenhuis moest gaan. Ik naar het ziekenhuis gegaan die gelukkig om de hoek van mij appartement was. Na een hele tijd in de wachtruimte gezeten te hebben werd ik geholpen. Tot mijn schrik zei de dokter dat het een navelbreuk was en misschien geopereerd moest worden. Ik helemaal alleen daar in duitsland was toch wel even heel erg schrikken. Ik heb mijn moeder en stagebegeleider jeffry gebeld en verteld wat er precies aan de hand is. Allebei erg geschrokken en mijn moeder vond het beter dat ik naar huis zou komen. Nadat alles met de verzekering geregeld te hebben, ben ik zondag naar huis gevlogen (waar ik wel erg van baal). Thuis aangekomen naar de dokter geweest. Daar kwam uit dat de navelbreuk nog meeviel en geen operatie voor nodig was. (volgens de dokter geldklopperij in Duitsland). Ik vind het erg jammer dat ik mijn stage hierdoor heb moeten stoppen, maarja mijn gezondheid gaat voor! Ik hoop weer zo snel mogelijk terug te kunnen gaan en mijn stage af te kunnen maken. Als het goed is ga ik na het weekend weer terug richting darmstadt. Het was dus een hele vermoeiende week, eerst de drukte van moederdag en daarna dat nog is. Ik ga zoveel mogelijk me rust pakken, zodat ik er volgende week weer vol voor kan gaan!

  • 11 Mei 2016 - 17:36

    Oma Van Scheijndel:

    Hi luca
    Ik heb je natuurlijk al gesproken en je navel gezien.
    Gelukkig valt het erg mee. Met een zalfje was het al snel opgelost.
    Volgende week weer nieuwe kansen. Liefs oma

  • 11 Mei 2016 - 22:47

    Nicolle:

    Hee Luca wat een schrik man, jemig.
    Wat ben je dapper zeg!
    Natuurlijk gaat je gezondheid voor ALLES!!
    Kan je na dit weekend met iemand mee rijden?
    Ik duim dat het goed komt!
    Hou je haaks
    Nicolle

  • 12 Mei 2016 - 08:07

    Raymond Hedges:

    Hi Luca,

    Wat vervelend! Je was zo lekker bezig daar in Duitsland. Hopelijk gaat het snel weer beter. Goede reis naar huis!

    Gr

    Raymond Hedges

  • 12 Mei 2016 - 08:17

    Arjan Blansjaar:

    He Luca wat vervelend zeg om te horen! Gelukkig valt alles mee en hebben jullie de juiste beslissingen genomen. Wil je met mij nog even contact opnemen?

    Groet,

    Arjan Blansjaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Griesheim

Buitenland stage Duitsland

Ik ga stage lopen in Duitsland bij een cash & carry in griesheim

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

week 7

30 Mei 2016

Week 6

23 Mei 2016

Week 5

11 Mei 2016

Week 3

02 Mei 2016

Week 2
luca

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2285

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 10 Juni 2016

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: