Week 6 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Luca Ancher

Blijf op de hoogte en volg luca

30 Mei 2016 | Duitsland, Griesheim

De tijd gaat alweer hard, nog 2 weken te gaan. Deze week ben ik weer aan mijn opdracht veder gegaan en heb ik al het zoek werk afgerond. Ik heb alle adressen opgezocht en gekeken in het klantenbestand welke er klant waren. Even een antwoord op de vraag van frans, wat gebeurt er met de adressen? Nu gebeurt er nog niks mee, het gaat er meer om dat mijn stagebegeleider meer inzicht krijgt over waar de klanten zitten en waar niet. Als hij bijvoorbeeld ziet dat er richting het westen weinig klanten zitten, gaat hij kijken hoe hij daar de klanten kan binden. Wat er nu nog gebeurt moet worden, is dat ik deze informatie ga uitwerken op een grote kaart van de streek in een prikbord ( foto volgt als dat afgerond is). Deze week was eigenlijk een korte week, want donderdag was een vrije dag hier in Duitsland. Dinsdag ben ik jarig geweest en ben ik met Jeffry uiteten geweest, niet heel speciaal, want dat doen we elke avond eigenlijk haha. Daarna zijn we ook nog even een biertje gaan drinken ergrens wat wel even gezellig was, maarja de volgende dag moest er gewoon weer gewerkt worden, dus vroeg naar bed!. Het was wel raar om niet thuis te zijn met mijn verjaardag, maar ik heb genoeg leuke berichtjes gehad vanuit Nederland, dus dat was wel leuk! Aangezien Jeffry elk weekend naar huis gaat, heb ik besloten om een weekendje mee naar huis te gaan. Woensdag na het werk zijn we naar nederland gereden en zondagnacht weer terug. Het was wel weer even lekker om thuis te zijn.

  • 30 Mei 2016 - 08:27

    Arjan Blansjaar:

    Luca,

    Dat gaat inderdaad wel enorm hard! Nog van harte gefeliciteerd ook namens de school. Thuis zal je nog wel even je verjaardag overdoen denk ik niet? Succes met het afronden van alle onderdelen, we zijn heel benieuwd naar de resultaten.

    Groet,

    Arjan Blansjaar

  • 30 Mei 2016 - 08:34

    Opa Gé:

    Verslag ziet er goed uit Luca.
    Kan je er niet blijven als vacante baantje.
    Groet ook van oma.


  • 30 Mei 2016 - 20:43

    Nicolle:

    Ha luca, GEFELICITEERD nog man!
    Goed idee om een keer te heen en weren!
    Oost west thuis best, op zn Westlands dan he???
    Het klinkt alsof je mooie opdrachten krijgt in Duitsland!
    groet
    Nicolle

  • 31 Mei 2016 - 08:15

    Oma Van Scheijndek:

    Hoi Luca

    De tijd gaat snel! Goed verslag weer man. Maak er nog wat van deze 2 weken. Veel succes. Liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Griesheim

Buitenland stage Duitsland

Ik ga stage lopen in Duitsland bij een cash & carry in griesheim

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

week 7

30 Mei 2016

Week 6

23 Mei 2016

Week 5

11 Mei 2016

Week 3

02 Mei 2016

Week 2
luca

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 2289

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 10 Juni 2016

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: