Mijn eerste dagen - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen

Door: Luca Ancher

Blijf op de hoogte en volg luca

20 April 2016 | Duitsland, Griesheim

Maandagochtend ben ik met het vliegtuig vertrokken naar Duitsland voor mijn buitenland stage in Griesheim. Ik werd op het vliegveld opgehaald door mijn stagebegeleider jeffry. We gingen gelijk naar het bedrijf,zodat hij kon laten zien waar ik de komende weken aan de slag ga. Daarna zijn we naar zijn appartement gegaan, waar ik ook verblijf. Het is een mooi appartement in het centrum van Darmstadt. We zijn toen wat wezen eten en drinken in de stad. Daarna zijn we gelijk gaan slapen, want we moesten de volgende dag om 3:30 beginnen. Mijn eerste werkdag heb ik veel meegelopen met mijn collega's om te kijken wat er hier elke dag moet gebeuren. Het is niet heel moeilijk werk. De planten komen binnen die zet je bij zijn soorten neer, daarna komen de klanten binnen die je dan moet helpen en daarna begint het opruimen. Dat is eigenlijk wat je het meest doet, tussendoor zijn er natuurlijk wel andere taken. Ik heb van mijn stagebedrijf ook 2 opdrachten gekregen: 1. Ik moet alle bloemisten in de streek vinden en daarbij uitzoeken wie wel of geen klant is. Dat ga ik dan uitwerken op een groot prikbord met punaise's. Het klinkt simpel maar dat is het niet, een streek hier is niet zoals het westland. Hier is dat wel een stuk groter. 2. Hier op het bedrijf hebben wij ook een deco afdeling, die niet heel goed loopt. Nu aan mij de taak om klanten te gaan bezoeken en uit te zoeken hoezo dat niet loopt. Dat ga ik dan uitwerken in een verslag.
Deze weken ga ik eerst in de praktijk meelopen om er achter te komen hoe het bedrijf in elkaar steekt.

  • 20 April 2016 - 15:22

    Oma Van Scheijndel:

    Hoi Luca,
    Leuk dat je al een verslagje gemaakt hebt.
    Het klinkt goed! Krijg je dan een auto tot je beschikking om klanten te bezoeken? Het lijkt me leuke opdrachten!
    Liefs oma

  • 20 April 2016 - 19:24

    Eke Mamma:

    He lieverd ik ben trots op je, ziet er wel heel leuk uit!!!! Doe je best je kan het

  • 20 April 2016 - 19:52

    Oma Knoop:

    Fijn dat alles goed gegaan is. Zal wel wennen zijn zo vroeg opstaan.

    De opdrachten lijken me wel leuk. Hoe kom je bij die klanten. Met een auto?

    Jammer dat je er alleen bent. Wel een beetje saai in het weekeinde he. Je leert vanzelf wel wat mensen kennen.Volhouden maar. Ik weet zeker dat je het kunt.

    De foto's van het bedrijf zien er wel gezellig uit werken er veel mensen.

    Ik hoop gauw weer wat te lezen.

    Liefs en een knuffel Oma Knoop

  • 20 April 2016 - 22:24

    Sander Van Scheijndel:

    Ha Luca,
    Ziet er best uit daar!!! Leuke opdrachten hebbie gekregen! Laat zien dat je het kunt en we komen je snel een keer opzoeken
    Gr van je Stiefpa HAHA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Griesheim

Buitenland stage Duitsland

Ik ga stage lopen in Duitsland bij een cash & carry in griesheim

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

week 7

30 Mei 2016

Week 6

23 Mei 2016

Week 5

11 Mei 2016

Week 3

02 Mei 2016

Week 2
luca

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 2332

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 10 Juni 2016

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: