Week 5 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Griesheim, Duitsland van luca Ancher - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Luca Ancher

Blijf op de hoogte en volg luca

23 Mei 2016 | Duitsland, Griesheim

Na een week thuis te hebben gezetten ivm mijn navel ben ik weer terug in Duitsland. Maandag op dinsdagnacht ben ik door jeffry opgehaald en zijn we met de auto naar griesheim gereden. Aangekomen op het werk ging ik meteen aan de slag met mijn opdracht die ik heb gekregen van het bedrijf: Ik moet gaan uitzoeken waar alle bloemisten etc zitten en dan gaan kijken welke er wel of geen klant is. Dat werk ik uit op een grote kaart van de streek die we hiervoor gekocht hebben. Daaruit kunnen we zien in welke richting er weinig klanten zitten, dus jeffrey kan dan op pad gaan om de klantenkring uit te gaan breiden. Deze week ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met het zoeken van de bloemisten ( wat wel erg saai wordt, maarja het moet gebeuren ;) ). Tussendoor heb ik ook klanten geholpen bij het scannen van de producten, dus gelukkig nog een beetje afwisseling. Van het weekend is er een klasgenoot langs (jakub). Vrijdagavond heb ik hem opgehaald bij het station en zijn we even een biertje wezen drinken in de kroeg, niet tot al te laat , want ik was aardig moe van mijn werkdag die om half 4 's-ochtends al was begonnen. Zaterdag zijn we de stad in geweest om wat rond te kijken. Darmstadt deed jakub erg denken aan een stadje in polen, dat vond hij erg leuk haha. in de avond zijn we wat wezen eten in de Duitse Biergarten, Bratwurst en een pul bier dus! Daarna zijn we naar een bar gegaan, want de duitse bekerfinale stond op het programma ( Bayern munchen tegen borussia Dortmund). Onder het genot van een biertje en een waterpijp hebben wij deze wedstrijd gekeken, die uiteindelijk via penalty's werd gewonnen door Bayern munchen. Na een gezellig weekend is jakub zondag aan het begin van de middag naar huis gegaan, want hij had nog een lange reis voor de boeg. Ik vroeg naar bed, want maandag weer vroeg uit de veren.

  • 23 Mei 2016 - 07:36

    Raymond Hedges:

    Goed dat je weer terug bent en fijn te lezen dat je een mooie week heb gehad!

    Gr

    Raymond Hedges

  • 23 Mei 2016 - 08:50

    Christian Bauhaus:

    Goedemorgen Luca,

    Goed om te weten, dat je weer gezond bent en dat je het leuk hebt in Duitsland.

    Groeten
    Christian Bauhaus

  • 23 Mei 2016 - 09:10

    Nicolle:

    Ha Luca, terug en direct weer aan de slag!
    Goed man! Wat gaaf dat Jakub langs kwam, dat maakt stage lopen een stuk gezelliger!
    Vroeg op en hard aan de gang, ik wens je weer een goede week!
    Gezond blijven he?
    Nicolle

  • 23 Mei 2016 - 10:28

    Frans:

    Leuk dat Jakob langs kwam en gelukkig is alles weer goed met je navel. Laat ook nog is weten wat er gebeurt met alle adressen die je hebt opgezocht en hoeveel er nu klant willen worden. Groeten, Frans

  • 23 Mei 2016 - 10:58

    Eke:

    He Luca.....gaat goed jongen...doe je best, je kan het!!!
    Wel effe leuk dat je een kennis te logeren had in het weekend , dat maakt het weekend wat minder saai!
    Morgen je verjaardag!!!! wel raar dat je dan niet thuis bent. Hopelijk ga je dan wat leuks doen!?
    Op naar deze week ....
    groetjes en kusjes Mamma x

  • 23 Mei 2016 - 21:59

    Oma Van Scheijndel:

    Hi kanjer,
    Fijn dat het zo goed gaat daar man.
    Leuk dat je klasgenoot is geweest dat maakt het weekend minder saai.
    Gezellig met een biertje en een waterpijp. Hahaha. Ik zie je helemaal zitten. Heb je geen foto gemaakt?
    Veel succes deze week en ik kijk weer uit naar je volgende verslag.
    Liefs oma

  • 24 Mei 2016 - 13:09

    Arjan Blansjaar:

    Luca,

    Fijn dat je weer terug bent in Duitsland om de rest van jouw stage af te maken! Je verhalen zijn interessant en leuk om te lezen. Houd ons op de hoogte!

  • 25 Mei 2016 - 00:15

    Oma Knoop:

    Probeer ik nog maar een keer een berichtje te sturen.
    Rare dag hoor. Jou verjaardag terwijl je er niet bent. Gelukkig nog wel wat gehoord aan de telefoon. Was wel een gedoe hoor.ik moet toch maar eens leren hoe watts app werkt.

    Gaat goed met de stage. Misschien wat saai, maar wat minder sjouwen.

    Ik hoop dat je toch nog een beetje een verjaardag hebt gehad. Wij vieren het maar als je weer terug bent.

    Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Een dikke knuffel van Oma knop en Opa natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Griesheim

Buitenland stage Duitsland

Ik ga stage lopen in Duitsland bij een cash & carry in griesheim

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

week 7

30 Mei 2016

Week 6

23 Mei 2016

Week 5

11 Mei 2016

Week 3

02 Mei 2016

Week 2
luca

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 2308

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 10 Juni 2016

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: